Sunday, December 29, 2013

Something new

 photo new1_zpsc47e262e.jpg I hope you all had a great christmas! I really did, I've been having two wonderfull days where everything has been about family, food, watching movies and enjoying christmas time. On the first day of christmas I've been in my PJ's half of the day while watching christmas movies haha, at night we've played some games and had a lovely dinner. On the second day of christmas my family came over at dinner and at night I went out with my best friend.

A couple of days before christmas I bought black heels at New Look and black flats. Both wore them on christmas! I also bought a beanie at New Look, I really love the color and it's sooo warm.

Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad! Ik in ieder geval wel, ik heb twee fijne kerstdagen gehad waar alles draaide om familie, eten, films kijken en genieten van de kerst. Op eerste kerstdag heb ik de halve dag in mijn pyjama gezeten en films gekeken haha, 's avonds hebben we wat spelletjes gespeeld en heb ik heerlijk gegeten. Op tweede kerstdag kwam m'n familie langs en zijn we wezen gourmetten, 's avonds ben ik nog uit geweest met een vriendin.

Een paar dagen voor de kerst heb ik zwarte hakken en zwarte ballerina's gekocht bij New Look. Ik heb ze allebei gedragen met kerst! Ook heb ik een beanie gekocht bij New Look, ik vind de kleur echt mooi en hij is zooo warm.

 photo new2_zps6b0a5e56.jpg  photo new3_zpscd60cbcb.jpg  photo new4_zps61a118f2.jpg  photo new5_zpsac5c0be1.jpg  photo new6_zps62af3fd9.jpg I also bought this eau de toilette from Calvin Klein 'One', smells so good!

Ook heb ik deze eau de toilette gekocht van Calvin Klein 'One', hij ruikt zo lekker!

 photo new7_zps80b08a16.jpg My mom recently bought herself an iPad, but I think me and my brother have been using it the most haha! It's really addicting and so handy.

M'n moeder heeft laatst een iPad gekocht voor haarzelf, maar ik denk dat ik en m'n broer 'm het meest hebben gebruikt haha! Het is zo verslavend en zo handig.

 photo new8_zps6e2aeebd.jpg  photo new9_zps175e11ff.jpg  photo new10_zps27642e94.jpg  photo new11_zpsafd79b38.jpg  photo new12_zpsd9a43213.jpg New sheets! No more busy prints for me, but just clean white sheets with some butterflies.

Een nieuw dekbedovertrek! Geen drukke prints meer voor mij, maar gewoon wit met wat vlinders.

 photo new13_zps0dd7b44a.jpg
9 comments:
  1. What a cute ipad cover. Love a lot of the picks you put up.
    xx, jodi
    http://highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  2. love the burgundy beanie! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. beautiful blog! maybe we can follow each other?

    welcome :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  4. Love this post. Happy new year!

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  5. Soy tu nueva seguidora!
    Happy New Year 2014!!!

    ReplyDelete
  6. Love the Ipad and the sheets!
    confetixratodos.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. the ipad is so necessary!! i love it x

    natalieoffduty.com

    Natalie Off Duty

    ReplyDelete
  8. Oooh I love all of your Christmas goodies, especially the SHOES!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete