Sunday, December 1, 2013

Hello December

 photo dec1_zpsc729525c.jpg
I feel a little bad about not blogging for such a long time.. I've been so busy lately, so I basically had no time to make photos, especially now that it's already dark outside at 4 o'clock (which I absolutely hate, it's giving me no energy!). But now it's December and the holidays are coming and I'm just so excited about that! I think I will store out all of the Christmas decorations this week, and will put some Christmas songs on my iPod. Are you in a Christmas spirit already?

Ik voel me een beetje slecht dat ik voor zo'n lange tijd niet meer iets gepost heb.. Ik heb het zo druk gehad de afgelopen tijd, dus ik had gewoon geen tijd om foto's te maken, zeker niet nu het al donker is om vier uur (wat ik echt haat, het geeft me totaal geen energie!). Maar nu is het december en de feestdagen komen eraan waar ik echt zoveel zin in heb! Ik denk dat ik deze week maar eens alle kerstspullen van zolder haal en wat kerstmuziek op mijn iPod zet. Ben jij al een beetje in een kerstsfeer?

 photo dec2_zpsc2cc2a05.jpg

I wanted something new to put my jewelry in, so I thought this small teabox could work. I think it look so nice! I also putted my favourite bracelets in this small glass tray, it was only 40 cents!

Ik wilde graag iets nieuws om mijn sieraden in te doen, dus ik dacht dat dit kleine theedoosje wel leuk zou zijn. Ik vind het nog best leuk staan! Ook heb ik mijn favoriete armbanden in dit glazen bakje gedaan, hij was maar 40 cent!

 photo dec3_zps16935e5f.jpg

 photo dec4_zps546b87af.jpg

 photo dec5_zps4b6c41f0.jpg

 photo dec6_zps611bfccb.jpg

 photo dec7_zps7a10ea6c.jpg

 photo dec8_zps9663b8cf.jpg

I've been putting on some candles in my room, it always looks so cosy I think. Also bought two new items at H&M, and I've been watching Carrie a lot, I became a little addicted to this show.

Ik heb wat kaarsen neergezet op mijn kamer, dat vind ik altijd zo gezellig staan. Ook heb ik twee kledingstukken gekocht bij H&M, en heb ik Carrie vaak gekeken de laatste tijd, ik begin er een beetje verslaafd aan te raken.
8 comments:
  1. Superleuk, je sieraden in die theedoos! Welke camera gebruik je trouwens? Want je foto's zijn echt ontzettend mooi en scherp! Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! :) Ik gebruik de Sony A35, wel een fijne camera!

      Delete
  2. mooie foto's en leuke manier om je sieraden op te bergen xx

    ReplyDelete
  3. love it! ziet er super uit en wat handig
    dat je engels/nederlands doet ! erg leuke blog heb je!
    en wat een sfeervolle foto's ik wil op mijn kamer ook nog een
    kastlade, waar mijn foto lijstjes op kunnen en kaarsjes en
    in de lade mijn make-up en haarverzorging dingen kunnen!

    liefsx

    ReplyDelete
  4. ik ben ook echt verslaafd aan The Carrie Diaries, het is echt zo'n leuke serie!

    Liefs,
    Wies

    www.xwiesx.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. great blog!!! cute photos!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/11/dress-like-fashionista.html

    ReplyDelete