Monday, December 16, 2013

Christmas decorations

 photo deco1_zps37d15058.jpg
Christmas is coming! Can't believe christmas is already next week. Time is going by waaay to fast. My room is already filled with christmas decorations and it just looks so cosy. I just wanted to show you some of the decorations that are hanging in my room and our house. In the next post I will show you a DIY for christmas, haven't done a DIY in a long time but I just really felt like crafting.

Kerst komt eraan! Ik kan niet geloven dat het volgende week al kerst is. De tijd gaat echt veel te snel voorbij. Mijn kamer is al helemaal versierd met kerstspullen en het ziet er zo gezellig uit. Ik heb een aantal foto's gemaakt van de decoraties in mijn kamer en in ons huis. In de volgende post laat ik een DIY zien voor kerst, ik heb al heel lang geen DIY gedaan maar ik had echt zin in knutselen.

 photo deco2_zps539c9426.jpg
 photo deco5_zps9bd3e3ac.jpg
 photo deco6_zpsa5903989.jpg
 photo deco7_zpsd707392f.jpg
 photo deco8_zps29061fae.jpg
 photo dec9_zps0f249dde.jpg
 photo dec10_zps7ce23b63.jpg
6 comments:
  1. Wat een mooie foto's zeg! Ik kom helemaal in de kerstsfeer door al die gezellige lichtjes en overal versieringen! ;)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Oh, heel mooie kerstversiering ook :)!

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! En wauw wat ziet die eerste kerstbal er mooi uit!

    ReplyDelete
  4. Aww they're so pretty! I love christmas decor!

    http://aftervanilla.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. Wat een heerlijke sfeervolle foto's! De eerste en zilveren ballen zijn mooi!

    ReplyDelete
  6. Aww, I loooove these festive photos!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete